De Day Before - Reisverslag uit Veghel, Nederland van Jan Timmermans - WaarBenJij.nu De Day Before - Reisverslag uit Veghel, Nederland van Jan Timmermans - WaarBenJij.nu

De Day Before

Door: beheerder

Blijf op de hoogte en volg Jan

17 April 2009 | Nederland, Veghel

Het laatste bericht voor ons vertrek.
Baukje is vanochten door haar buren van de hele "plof" uitgezwaaid met slingers en vlaggen en koffie.Dit was een hele verassing voor haar. We hebben vele kaarten ontvangen met alle advies omtrent de reis.Om 10.30uur vertrok ze naar het Brabantse waar ze ook weer werd onthaalt met koffie. De fietstassen zijn deskundig (door Jan) aan de fietsen bevestigd en de banden zijn opgepompt.Na een proefrit is alles oké, dus zijn we klaar voor vertrek.
De weersverwachting voor de komende dagen is hoopvol.
De sponsor actie voor de bankjes verloopt uitstekend. Inmiddels is er al ruim 2700 euro ingezameld.
Nu heffen wij het glas op een goede reis.

Groetjes Baukje en Jan

• 17 April 2009 - 16:09

Petra Breshamer-Weve:

Ik wens jullie een hele mooie tocht toe, met mooi weer en vele goede gesprekken. Hartelijke groet,Petra.

• 17 April 2009 - 16:11

Nynke:

Hee tante Boeps en Jan, goeie reis naar het verre zuiden. Ik heb mezelf aangemeld , dus ik zie alle mooie, spannende, verrassende, en o zo fantastische verhalen wel verschijnen. Groeten van je niohtje Nynke

• 17 April 2009 - 16:28

Jeltje En Peter:

Nou Baukje en Jan, it giet oan! Een heel goede reis over het Schelpenpad. Maak er wat moois van en geniet. We volgen jullie, de eerste weken vanuit Corsica.
    Liefs, Jeltje en Peter

• 17 April 2009 - 16:51

Wilma:

Hallo Jan en Baukje
    Een heel mooi initiatief, een hele goede reis gewenst van Sint Joachim & Anna

• 17 April 2009 - 17:56

Ida:

Jan en Baukje

it kin heve. Alles klear protte succes.

• 18 April 2009 - 06:50

Walter En Ans:

In Nuenen schijnt de zon dus om te starten een prachtige dag.Wij s5teken elke dag een kaarsje aan voor jullie en wensen jullie een geweldige reis

• 18 April 2009 - 06:54

Patricia:

Hoi Ome Jan en Baukje,

Wij wensen jullie veel plezier, veel goed weer en veel doorzettingsvermogen voor jullie trip! Zet 'em op!

Groetjes,

Jorg en Patricia

• 18 April 2009 - 11:27

Pieter&Nienke&Mats:

Hoi tante Bauk en Jan, enorm veel plezier succes en voorspoed toegewenst met jullie prachtige reis naar Santiago!
    groetjes Pieter, Nienke en Mats

• 18 April 2009 - 12:25

Gerrie Betlem:

Hé Jan en Baukje,
    Ik was vanochtend 2x in de straat om jullie uit te zwaaien, maar niks te zien!
    Wat blijkt..... het hele gezelschap bevond zich in de achtertuin. Jammer, maar dan wensen wijjullie nu nog van harte een succesvolle en fantastische reis toe!!
    cock en gerrie betlem

• 18 April 2009 - 16:44

Beppie:

wij wensen jullie een geweldige reis, en veel mooi weer en ga ervoor, en heb veel plezier samen. groetjes uit boxtel van ons allen. beppie