De voorbereidingen - Reisverslag uit Veghel, Nederland van Jan Timmermans - WaarBenJij.nu De voorbereidingen - Reisverslag uit Veghel, Nederland van Jan Timmermans - WaarBenJij.nu

De voorbereidingen

Door: beheerder

Blijf op de hoogte en volg Jan

28 Maart 2009 | Nederland, Veghel

Hallo luitjes,

De laatste voorbereidingen zijn in volle gang,vandaag over precies drie weken wordt om 9.00 uur het startsein gegeven.

De fietsen zijn in orde en de laatste wijzigingen in de St.Jacobsroutte worden nog in het routeboek aangepast.

De sponsoraktie verloopt heel voorspoedig,vandaag -28 maart- is op de rekening 1493.37.302 al ruim 1500 euro bijgeschreven. Vanaf deze plaats iedereen die al een steentje heeft bijgedragen hartelijk dank daarvoor.

Om de sponsoractie "fietsen voor bankjes" binnen BrabantZorg te promoten zal Adrie van Osch lid van de Raad van Bestuur een deel van de eerste etappe meefietsen.Adrie zal voor elke gefietste km. een leuk bedrag sponseren. De overige 2 leden van de Raad van Bestuur zullen een gelijk bedrag op de rekening overmaken.

Baukje en ik zullen ter voorbereiding ook nog wat km. fietsen zodat we met een goede conditie aan de tocht kunnen beginnen.

Tot het volgende bericht.
........jan



  • 28 Maart 2009 - 16:18

    Beppie :

    hoi dappere fietsers, het is te hopen dat het weer beter is als terwijl ik dit schrijf hahaha. Het komt hiet met bakken uit de lucht, het is zaterdagmiddag 5 uur. zet hem op !!!!!!!!!! vele groetjes van de braakjes uit boxtel

  • 04 April 2009 - 10:32

    Leny Doodeman:

    Beste Baukje en Jan,
    Succes met de voorbereidingen en een heel fijne tocht wensen wij jullie toe. Ook wij zijn al aardig op weg. Onze sponsoractie gaat goed en de training verloopt voorspoedig. Wij vertrekken eerste Paasdag op weg naar Milaan. Wij blijven jullie volgen. Groet van Piet en Leny Doodeman. www.biking4energy.eu

  • 07 April 2009 - 12:11

    Ine:

    Hallo Baukje en Jan,

    Wat een toeval! Ik woon ook in Veghel en zal vanaf 9 juni de Camino Francés gaan doen per fiets, vanaf Roncevalles.
    Ik zal jullie camino gaan volgen op deze weblog en wie weet spreken we elkaar nog in Veghel?!

  • 11 April 2009 - 13:33

    José De Boer:

    hoi jan,

    graag wil ik nu de laatste dus de aftrap nabij is je veel succes wensen.
    groetjes,josé

  • 11 April 2009 - 19:00

    Tiny Willems:

    Hallo Jan en Baukje.

    Heel veel succes toegewenst. Ik heb zelf de tocht gefietst vanuit Erp in 2007. Neem de tijd om van al het moois te genieten, zowel de natuur als de mensen die je ontmoet. Wil je nog iets weten, mail gerust.

    Groeten

    Tiny

  • 14 April 2009 - 14:32

    Antoon Van Der Spank:

    Beste Baukje en Jan.

    Met toeval kom ik op jullie site terecht. Met mensen, die dit avontuur aangaan voel ik me steeds meteen verbonden, ook al zijn het totaal vreemden voor me.Waarschijnlijk een eigenschap van al die Santiago-gangers. Jullie zullen dat wellicht ook gaan ervaren en mogelijk reeds ervaren hebben. Ik ging jullie voor in 2001 en in 2008 vanuit Boekel.Ik wens jullie een geweldige tocht toe en ik blijf jullie volgen. Antoon

  • 16 April 2009 - 07:34

    Ymkje Roorda:

    Hallo Baukje en Jan
    Ik ben een buurvrouwtje van Baukje en ik wens jullie een hele goeie reis toe met veel mooi weer en weinig regen. We zullen veel aan jullie denken en jullie helemaal volgen tot in Santiago Nog 2 nachtjes en het is zo ver. Heel veel succes. Dikke tût hier uit Wytgaard.Jack en Ymkje

  • 16 April 2009 - 14:30

    Afdeling Communicati:

    Hallo Jan,

    Nog een paar dagen en dan is het echt zover!

    We wensen je veel succes en hopen dat alle pr veel resultaat oplevert!

    Groetjes van je collega's van de afdeling communicatie

  • 17 April 2009 - 08:35

    Tiety En John Noordw:

    Jan en baukje het is bijna zover en jullie kunnen losbarsten.Ik soe sa sizze"" ut giet oan".Heel veel fietsplezier en kom behouden thuis.doeiiiiii!!!

  • 23 April 2009 - 08:29

    Jan Timmermans:

    Herman en Feikje
    Iwd

    Hallo Jan en Baukje

    We kennen Jan wel niet, maar toch wensen we jullie samen een goede en voorspoedige fietstocht naar Santiago.
    Het is leuk om op de hoogte te blijven.
    Veel succes.
    Herman en Feikje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Veghel

Jan

Actief sinds 26 Feb. 2009
Verslag gelezen: 525
Totaal aantal bezoekers 99774

Voorgaande reizen:

18 April 2009 - 22 Mei 2009

Onze reis naar Santiago de Compostella

Landen bezocht: