HET GAAT GOED - Reisverslag uit Aalst, België van Jan Timmermans - WaarBenJij.nu HET GAAT GOED - Reisverslag uit Aalst, België van Jan Timmermans - WaarBenJij.nu

HET GAAT GOED

Door: beheerder

Blijf op de hoogte en volg Jan

22 April 2009 | België, Aalst

Na een goede nachtrust en een zeer goed ontbijt vertelde Jef ons,- dat hij bij wijze van sponsering voor de bankjes - niets wilde hebben voor het slapen en het eten. Daar hebben we hem dus hartelijk voor bedankt. Inmiddels zijn we in Aalst bij de Fam.Callebaut onder dak gekomen. De heer Callebaut is advocaat en niet thuis. Zijn ouders wonen hier tegenover en zijn onze gastheer en dame. We hebben vandaag met meestal de wind in de rug en halfbewolkt weer ongeveer 90 km. afgelegd. In Opwijk zijn we een zuil gepasseerd waarop stond dat het nog 2000 km. naar Santiago de Compostella is. Morgen gaan we naar Doornik aan de Belgisch-Franse grens.

Groetjes van Jan en Baukje.
PS. Aangezien we problemen met onze PDA hebben gaat het een beetje moeizaam met de berichtjes en de foto's, maar....er wordt aan gewerkt.We hopen snel weer iets te kunnen laten horen en zien.

• 22 April 2009 - 19:45

Wies En Toon:

hallo samen,
    Jan ik heb Gerrie gesproken en heb er alle vertrouwen in dat jullie met de wind in de rug tot een goed einde komen, dus gewoon doortrappen dan komt alles goed, veel fietsgroetjes van ons

• 22 April 2009 - 20:02

Ans En Walter:

nog "maar"2000 km. Jullie gaan goed zeg. Fijn dat het weer goed is. Groetjes van ons

• 23 April 2009 - 12:46

gaat en dat jullie het
    naar de zin hebben.
    Op de foto,s ziet het
    er allemaal gezellig
    uit!Maar jan dit lukt ook zeker als je met bauk op stap bent!
    Voorspoedige reis verder!
    Groetjes Alice

• 23 April 2009 - 14:53

Zr.veronique V.Balen:

Vandaag 23 april een heerljik zonnetje en af en toe een wolk, maar verder aangenaam weer Hoop dat jullie een fijne dag hebben gehad,en leuk dat we zo even kontakt met elkaar hebben. wens jullie een prettig weekend toe met veel fietsplezier, en dan tot een volgende keer Groeten van veronique en Rieneke.

• 23 April 2009 - 17:46

Cock En Gerrie :

Hé, wat fijn dat het jullie zo goed gaat!!

• 23 April 2009 - 18:39

Wil En Wim:

leuk om jullie zo te kunnen volgen. het klinkt allemaal zo simpel, maar dat is het natuurlijk niet. bewondering voor het doorzettingsvermogen en om elke dag weer dat "stalen ros "te bestijgen. Hardstikke veel succes ; goed weer; wind in de rug; zon erop; enz.
    groeten wil en wim

• 24 April 2009 - 06:56

Collega's BH&F:

Hallo Jan en Baukje,
    Fijn dat jullie een goede start hebben gehad (een goed begin is het halve werk, zeggen ze toch altijd?)
    Jan, op KTO gaat alles zijn gangetje, we hebben wel al een paar keer 'misgepakt' op jouw deskundigheid, maar daar moeten we maar even (nog 5 weken !!!) mee leven.
    We wensen jullie in ieder geval veel fietsplezier en hopen dat het jullie goed mag blijven gaan.
    En nu maar hopen dat de problemen met de PDA snel opgelost zijn zodat we jullie kunnen bljven volgen.....
    Groetjes Tina, Jan, Willy, Nicole, Monique en Riny.

• 24 April 2009 - 11:18

Corry Van De Rijt:

Baukje en Jan,
    Jullie hebben nu al enkele dagen gefietst.
    Het is natuurlijk geweldig om het mooie natuurschoon overal te zien. Geniet van de dagen met al zijn moois.
    Corry van de Rijt

• 05 Mei 2009 - 13:13

Karin:

Hoi globetrotters, Fijn dat alles zo voorspoedig verloopt, op kleine mankementen na. Als jullie in dit tempo doorgaan zijn jullie over 3 weken in Santiago. In gedachten reis ik mee zonder mij te hoeven inspannen. Succes met de volgende routes en tot horens.

Ciao Karin